من اینجا بس دلم تنگ است

 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

نظرات شما عزیزان:

نیلوفر
ساعت18:21---17 آبان 1390
آسمان بارانی است

اشک من هم جاری است

شاید این ابر که می نالد و می گرید از درد من است

شاید آسمان هم از دل من با خبر است!

شاید او می داند

که فرو خوردن غم

قاتل جان من است

من زیر باران از غم و درد خود می نالم!

اشک خود را نگه می دارم با یک بغض کهنه

من رهایش کردم باز زیر باران

من زیر باران اشکها می ریزم!

همگان در گذرند!

باز بی هیچ تامل در من!

سر به سوی آسمان می سایم!

من نمیدانم!

صورتم بارانی است یا آسمان بارانی است



arezoo
ساعت12:42---17 آبان 1390
جهان پر از صداي پاي مردمي است كه همچنان كه تو را ميبوسند در ذهن خود طناب دار تو را مي اويزند



مردمي كه صادقانه دروغ ميگويند و خالصانه به تو خيانت ميكنند در اين شهر هرچه تنهاتر باشي پيروز تري

salam duste aziz alii bod be manam sar bezanپاسخ:شعرت زیبا بود ومعنی زیادی داشت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ شنبه 14 آبان 1390 ساعت 21:20 توسط حجت